Dobrý večer Jardo, chtěl bych Vás poprosit o zhodnocení situace kolem mého elektrického kotle Protherm 12 kW, který přestal komunikovat s termostatem Tado. Termostat řídí v rodinném domě podlahové vytápění a v horním patře radiátory. Celý systém minulou sezónu bez problémů fungoval, a tak jsem ho cca v březnu letošního roku vypnul skrze TADO aplikaci. Po více jak půl roce přišel čas topení, a tak jsem opět přes aplikace topení akorát zapnul. Bohužel celý systém momentálně mezi sebou nekomunikuje, v aplikaci to vypadá jako, že se topí, ale kotel nemá ani náznak toho, že by sepnul a je na něm konstantně nulová spotřeba. Měl jsem obavu, jestli není chyba v kotli, ale to už jsme s vyloučili. Zakopaný pes je tedy za mě na 99% v komunikaci mezi kotlem a TADO termostatem. Už jsem opravdu bezradný, zkoušel jsem celý systém resetovat, přeinstalovat aplikace a už mi dochází nápady. Měl jsem podezření na špatné propojení bridge, který celý systém připojuje k síti (na krabičce blikali všechny diody) což dle návodu značí to, že není připojen. Každopádně to momentálně už také přestalo a teď nevím čeho se chytnout. Budu vděčný za jakoukoliv radu. Předem děkuji a zdraví Ondřej
Dobrý večer, dal jste mi hodně málo informací, ale stejně se pokusím o odpověď. Musíte zjistit, na jakém principu a případně protokolu funguje propojení s kotlem, tam vidím problém. Toto propojení (ID) nastavit v konfiguračním menu Tada.
Pro další komunikaci potřebuji přesný typ kotle (foto štítku), přesný typ Tada, fotky připojení jak v kotli, tak v Tadu a všechny relevantní informace.
Dobrý den, moc díky za odpověď. Problém je naštěstí už vyřešen přímo s podporou Tado.
Důvodem bylo, že extension kit se z nepochopitelných důvodu vymazal z aplikace, a tudíž o něm celý systém nevěděl. Stačilo tedy jen nahrát jednotku zpět a kotel začal spínat. Ještě jednou díky a mějte hezky víkend.
Odesílatel: ondrej@gmail.com
Poslední komentáře